9η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ  ΤΟ ΕΘΝ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΕΓΚΥΚΛΙΟΙ  ΣΧΟΛΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ!
 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ

-

 

 

 


 

ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

1. Πανελλήνιο Ερευνητικό Πρόγραμμα Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στην κοινή τάξη.

2. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία με τη χρήση Υποστηρικτικών Τεχνολογιών σε μαθητές με εγκεφαλική παράλυση
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ  ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

“ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.”           ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΠΩΣ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ

Η ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ – ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ       ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 

ΒΙΒΛΙΑ ΑΜΒΛΥΩΠΩΝ ΣΕ ΜΟΡΦΗ WORD

Γ’ ΤΑΞΗ :              ΣΕΛΙΔΕΣ:        1-50      51-100     101 -152

Τ. ΕΡΓΑΣΙΩΝ:         ΣΕΛΙΔΕΣ:       1-39      40-58

Δ’ ΤΑΞΗ:               ΣΕΛΙΔΕΣ:       1-37      38-71         72-103       104-126     127-142

Τ. ΕΡΓΑΣΙΩΝ:        ΣΕΛΙΔΕΣ:       1-31       32-54

Ε’ ΤΑΞΗ:               ΣΕΛΙΔΕΣ:       1-51       52-94     95-142